19.57

veckan har gått förbi oss, hjärtat mitt har lugnat sig och jag har haft film maraton med emma!
 
vecka16 har gått förbi oss och det går så snabbt snart är det jag och alla nior som stor där på golvet och slänger upp våra blåa hattar i luften. Mitt hjärta har lugnat sig men hoppar ändå lite när det känner för de, ska till en hjärtspeciallist och ögonspeciallist på tisdag morgon. onsdag är det engelska nationella som gäller. Igår myste jag och Emma ner oss i hennes soffa och kollade på en massa mysiga filmer. nu tänker jag städa mitt rum sen hoppas på att komma skapligt till sängs.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio