Sista fredagen på detta sommarlov.

Idag har varit en dag som jag inte gjort så mycket på, har tagit det lugnt. sista fredagen på detta sommarlovet, känns som det var igår jag gick ut nian, men nej det var det verkligen inte. Och på måndag så börjar jag gymnasiet, en helt annan värd från det jag har varit van vid i 3 års tid. Vet inte hur många gånger jag har skrivit om det men det är så spännande men ändå inte. Jag har lite panik på vad man ska ha på sig första dagen, så himla många frågor men så lite svar, för lite svar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio