Fjärde advent

Torsdag fredag blev jag hemma, kunde inte komma upp ur sängen , hög feber, hosta och förkyld. Men igår var jag, lillasyster och mormor och morfar och handlade alla julklappar till alla. Åkte även in till Västerås för lite andra affärer än bara dom vi har här. Nu ligger jag i soffan och kollar vinterstudion, finns inge mysigare. 

Ser dock ut som om vi kommer få en grön och fin jul, men ska inte klaga över de. Finns värre saker. Ska ta och dricka lite te ihop av att hostan ska släppa! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio