Shopping

 

 

Väskor, parfym, bok, ELLE, tvål och en kräm från victora's secret, samt ett skal, plånbok.

 

En massa shopping i mängder, det här är en liten del av saker jag fick med mig hem från fina Turkiet och Kos. Små trånga gränder och fina gummor och gubbar som sitter och säljer fina silver ringar och halsband mm. Kaffe lukt som man skulle kunna ha som ett luktljus i rummet, luktar i hela staden, Kos. Bodrum är helt annat, butiker och stora shopping centrum, märkes kläder och väskor i fina affärer. Man gillar båda två på något vis, på olika sätt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio