fem saker ni kanske inte visste om mig

 * Jag dricker inte kaffe bara latte men toppen är vaniljlatte.
 * Jag har nog haft den bäst sommaren, dock kommer det nog aldrig bli lika bra.
 * Jag har dyslexi, fel på min sköldkörttel, och hjärtproblem.
 * Jag är kär men vet inte hur jag ska göra, känner att hjärnan måste få bestämma istället för hjärtat denna gången.
 * Jag lyssnar på musik, hela tiden. När jag gör ordning mig, på bussen, skolan, till och med nu,då Veronica              Maggios nyaste album rullar om och om igen. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio