SMILE

 
 
Helgen gick snabbt, allt för snabbt. Har inte gjort mer än pluggat och spenderat tid med familjen, Har tre prov på onsdag så denna vecka fram till det kommer mest att gå ut på de. Onsdag efter skolan blir det att vara med mina älskade och saknade tjejer. 
 
Har en liten trött kattunge i knät som har somnat, ska ta en snabb dusch och sen en kom te på det. Sen ska jag nog ta och lägga mig skapligt. Skola imorgon och ingen sovmorgon för mig inte, men det har funkat hitils så det ska inte vara några problem att komma upp så tidigt. Har ni tänkt på hur fint det börjar bli ute. skogen och löven ändrar karaktär och jag längtar efter att få bära en stor halsduk och fina skor.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla fin julia!!

Svar: Men åh tack detsamma söta duu!
Julia Zentio

2013-10-07 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio