we drive Cadillacs in our dreams

 
 
 
Skolan tar över min fritid, jag och mailn satt och räknade många prov har dom veckorna är kvar tills höstlovet börjar. 10 st prov. Tio asså det är sjukt mycket på två veckor! 
Men skönt när det är över i alla fall, hade både matte och svenska redo visning idag, det sätter igång på riktigt och man känner verkligen att ett lov skulle sitt fint! Nu ska jag och min lillasyster mysa och kolla på arga snickaren. ha det bra ska försöka uppdatera mer än jag har gjort! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio