Kvälls fika



Te och egen gjord cupcake
Dagen flöt på bra, lektionerna rullade på en efter den andra. Efter skolan hämtade morfar mig och vi åkte hem till dom (mormor och morfar) började med lite mellis och prat. Sen hjälpte mormor mig med Sam, och den blev klar och är även nöjd med den! Efter det blev det fika och efter det körde morfar hem mig. Kom perfekt till att hockeyn började, härlig vinst måste jag säga! Har städat rummet, skrubbat ansiktet och ska ta och smörja in mig och njuta av min lilla kvälls fika! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio