Yes please





http://open.spotify.com/user/juliazentio/playlist/0OvtfH3b9cKAwvInUdp0yc

Ska ta och lägga mig i ett varm bad, och bara drömma mig bort lite. Och lyssna på den underbara listan med lugna och sköna låter, så är länkad här över. 
Denna tvål och kräm (eller vad man ska säga) luktar så himla gott. Så blir att ha tvålen i badet och sen efter smörja in mig. Efter det blir det middag och sen ska jag bara fixa en sak sen ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Blir nog en kopp te och kanske någon film, vill börja kolla på någon serie. Vet inte vilken dock! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio