Dinner




Dagen började med att jag fick vänta 40 min på min buss. Men tillslut kom jag till skolan. Gick snabbt men rätt segt på något sätt. Pappa hämtade mig sen åkte vi och handlade och när vi kom hem började vi fixa inför middagen. Efter det pluggade jag, och drack te. Tog en dusch och sen gjorde jag lite macka och juice och mer te. Nu ligger jag i pyjamas och kollar tv, ska lägga mig snart. Är super trött och börjar halv nio imorgon så ingen sovmorgon här inte. Hoppas alla har det bra, godnatt!! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio