MÅNDAG




Har hamnat i sängen med lite lugnt musik, insmordna ben, och en kopp vanilj te. favoriten. ska ta och läsa igenom företagen, då en underbar lärare ska hjälpa mig och mina brudar med skiten. Elin i telefonen, och justin bieber på datorn. Härlig duet. Väskan är packad och jag är tröttare än vanligt, fast fick inte så mycket sömn inatt kan jag inte påstå. 
Natten kommer nog bli lång då jag har en hel del att tänka på och fundera över, saker man vill ha svar på så snabbt som möjligt tar flera timmar på att få ett kort litet svar, allt som behövs skulle nog vara i nuläget. Jag saknar dig. Enklet som det är, och skulle göra mig så mycket gladare för stunden. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio