THE LILLTE THINGS THAT MAKES YOU HAPPY




Igår var en bra dag. Började dagen med skola och efter det tog och bästa Maja en fika på 3 timmar, super mysigt var det. Pratade om allt, insåg även att våra liv är mer eller mindre väldigt likt den andras. Efter fikat åkte jag med bussen hem, åt middag och sen körde mamma mig till grabben på bilen ovan. Super mysigt, film och mycket skratt, kan det bli bättre? Sov även där och vi vaknade vid 12, sen åt vi frukost och kollade på lite tv och bara var. Mamma hämtade mig vid 2 sen somnade jag dritekt i sängen och ligger även kvar här nu. 

Ska ta och gå upp och göra lite te och ta en alvedon, har fått lite ont i halsen så ska fixa någon liten kur... Hoppas alla får en toppen helg och mys, snön har ju även våldtagit Eskilstuna! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio