"Allt bil finare om man lägger ner lite mer tid på de"

hur redigerar du dina bilder?
 
Fick en fråga på hur jag redigerar mina bilder, jag använder mig enbart av mobilen och bloggar även mest från mobilen. Jag använder inte datorn för jag inte förstår hur man gör med program på datorn. Jag använder i alla fall mig av en app som är gratis och heter VSCOcam eller så använder jag mig av Instagram och effekten Valencia. Sen så gör jag inte så mycket mer med bilderna, men jag gillar effekten och dom blir nästan alltid finare när man använt den appen och rekommenderar den starkt. Har ni fler frågor så svarar jag gärna på dom. Kram!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio