FRAMTIDEN

Jag tänker mycket på framtiden, vart kommer jag bo? Kommer man gifta sig, vem ska jag gifta mig med? Kommer jag vara duktig på mitt jobb? Kommer jag ha barn, hur många? 
Framtiden är så oklar, det jag vet nu att jag har två prov jag ligger efter med. Orkar inte plugga med måste, för min framtid måste jag gå i skolan. Jag väljer vad jag vill jobba med i 15 års åldern. Jag har inte ens levt halva mitt liv och hunnit gjort mycket, tänk hur mycket man kommer hinna göra, hur många gånger man kommer hinna gråta och hur många gånger man kommer hinna skratta. Jag är sugen på framtiden, det vet jag. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio