KAKA



Dagen gick snabbt, hade svenska muntligt. Gick okej, lite svårt med muntligt. Vet aldrig rikigt vart man ligger. Efter det åkte jag och Emma ner på stan och tog en lunch, var verkligen hur gott som helst. Då vi valde att slå oss ner på kaka. Ett starkt tips! Sen hade vi juridik i 45 minuter, sen åkte resten av klassen till isstadion och åkte skridskor men jag tog bussen hem för jag får ändå inte åka. Nu sitter jag i mysisar med en kop te och filt och bara myser. Senare blir det att åka till Elin Maria för att äntligen kolla på en odd molly kofta! 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför får du inte åka skridskor? :)

Svar: Jag har hjärtproblem, och äter medicin som dämpar min puls så får inte anstränga mig alls
Julia Zentio

2014-02-03 @ 17:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio