Lunch



//sparris soppa med färsk sparris och lite rostat// 
Igår var vi i kungsör hos mormor och morfar, myste och pratade med min bästa Clas. När vi kom hem släppte mamma av mig hos Elli, vi pratade och kollade serie och myste. Hade inte träffat henne på jätteläng, så det var extra mysigt. 
Idag väckte mamma mig tidigt för vi skulle till sjukhuset, efter det åkte vi till mammas jobb och fixade lite, och sen har vi sprungit lite ärenden. Och nu har jag precis njutit av denna super goda lunch. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio