Det blir alltid bättre med en kopp te

Dagen gick snabbt, då vi hade väldigt några lektioner. Juridiken kändes bra men det visar sig ju hur bra det gick. Gick tidigare då jag fick en akut tid till sjukhuset för prover och prat, stammis där. Efter det tyckte mamma vi skulle åka och köpa min väska så det gjorde vi! och den ska packas i för imorgon. Bilder på den kommer imorogn, då det är väldigt dåligt ljus nu. Nu ska jah hjälpa mamma med middagen det blir wraps till middag idag, nyttigt och fresch. Sen blir det att läsa företag med en kopp te. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio