veckan

Den här veckan har gått väldigt snabbt, när man kom på att det var lov så blev det helt plösligt mycket skönare söndag. I måndags så hade vi vårat sista nationella prov, vilket som var muntligt. Gick bra men man vet ju aldrig. Torsdags var det alla hjärtans dag, jag har aldrig gillat den dagen och vet inte varför. Var även med Emma då, och vi hade det super mysigt, film som över gick till hög volym och dans. Fredas var det skola, spanska prov som gick åt skogen och musik prov som gick bra och fick A på, så det känns ju kul. Blev även party men mina fina flickor, Emma, Emma, Frida, Malin och Kajsa, hade inte så höga förväntningar på de för veckan hade inte varit en höjdare, men det rede ut sig och kvällen blev super kul. Igår så sov jag bort hela dagen och senare på kvällen var jag med Malin, sen så träffade på Eric och Jack, tänkte att vi bara skulle träffas lite snabbt, men det blev längre hela två och helv timme, så vi hamnde på lan...  Idag så sov jag också bort hela dagen nästan eftersom det blev så sent igår, men städade rummet och tänkte göra min engelska men hoppar över de!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio