Svar på frågonra

Var är väskan ifrån?
Jag antar att du menar den väskan i collaget, jag har ingen aning eftersom jag tagit alla bilder från weheartit. Men det är en michael kors väska, så kolla på internet  eller i någon av dom butikerna.
 
Vad tycker du om din klass?
Jadu, kan ju säga att jag skulle inte vilja gå i någon annan klass än den jag går i. Vi har alltid roligt, vi har nog aldrig bråkat eller haft något direkt drama. Jag kommer sakna alla så mycket när alla går till olika skolor, men det är ändå skönt att träffa nytt folk.
 
Hur lång tid tar det för dig att gör i ordning dig?
Det kan ta upp till 45 minuter och jag ska sminka med ögonskugga eller om man har en dålig hårdag, jag räknar med att det tar ungefär 35 minuter på morgonen om man ska till skolan.
 
Senaste du va tillsammans med?
Det va viking jag senaste var tillsammans med.
 
Vad tycker du om Viking?
Jag tycker inte något om honom direkt, det finns inte så mycket att tycka liksom, det är som de är.
 
Vart gör du dina collage?
Jag gör faktiskt dom på min mobil, då använder jag mina av, Molvid och även Framatic Pro. Vilket jag tycker går super bra och går enkelt att ladda upp här på bloggen sen också.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio