Up and down

Då har en till dag gått av livet och jag var hemma idag, magsjuk. Super kul, älskar vintern på många sätt men jag blir alltid så lätt sjuk just på vintern. Längtar tills jag får börja träna, kanske måste tycka i mig lite vitaminer och kolla om det hjälper något. Det borde ju göra det i alla fall. 
 
Har i alla fall inte gjort så mycket, druckit Cola som en jävla galning. Kollar på serier och bara tagit det lugnt, blir hemma imorgon också och sen får vi se hur jag mår. Ha det fint! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio