ETT LOV KÄNNS INTE SÅ HIMLA FEL

 
 
Jag  är så himla skoltrött, ett lov just nu är värligt  efterlängtat. Jag har än så länge haft ett prov varje dag, och kommer fortsätta så ända till fredag då det är höstlov för min del. Sova på dagarna och vara med vännerna på nätterna och tidigt på morgonen, tända ljus, dricka tea och bara ha det bra. Låter helt okej. Vill till en stad och bara vara, sitta på ett mysigt caffee och tänka på saker men inte hinner oftast, bara jag som känner så? Skolan tar över och dom ända jag hinner mysa med är skolbökerna, inget kul med det, hoppas det är nu det är så mycket och sen efter lovet inte ett skit!  
Nu  ska  jag plugga,  duscha  och  sen  sova!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio