Ibland kan man säga kanske


 
Dagen gick snabbt, då jag började dagen med en härlig frukost och sen städning av huset. Mamma kom hem och vi åkte till skolan för att hämta massa saker, känns som jag har med mig hela skåpet hem. Efter det åkte vi runt hela stan för att fixa massa ärenden, gäster inväntades och det blev en super god middag, samt efterrätt. Nu har jag satt mig i sängen för film tittande och mys med te och faktiskt en liten chips skål. Sen blir det att sova för att inte komma upp allt för sen imorgon, en hel massa plugg ska göras. Hoppas alla haft en super fredag! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio