Ansiktsprodukter








 

Tänkte visa er väldigt bra produkter jag använder dagligen, som ni ser kommer ansiktsvattnet, gelén och oljan från oriflame. Super bra produkter som verkligen funkar och inte bara är skräp. Basiron som kommer från Apoteket, älskar den produkten och den funkar verkligen! Alla dessa produkter är inte alls så där överdrivet dyra. Det är även viktigt att använda en ren handduk när man tvättar ansiktet, annars så hamnar  allt smuts på ansiktet igen och då finns det ingen mening med att tvätta de. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio