FREDAG

Åkt fulla bussar till skolan och hem, skrattat och lyssnat på en och samma låt dag in och ut. 
Veckan har varit lång, haft huvudverk de flesta dagarna och bara känns att jag vill vara hemma. Nu känns det även som jag börjar bli sjuk, så får se vad det tar vägen. Bästa tjejerna var här idag och jag saknar dom så varje dag, finns inga som är lika bra som dom. Nu tänker jag sova, och hoppas på att orka gå upp skapligt imorgon och plugga lite och sen slappa. Ska nog försöka ta en promenad om det är fint väder, godnatt!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio