Framtiden är som stärnorna vi vet att dom finns där men inte så mycket av det som är i mellan

Dagen igår som jag skulle spendera i det lugna hållet slutade med att Frida kom hit och vi mös och kollade på film, vi cyklade fram och tillbaka till Slagsta, blev tutade på av små killar på mopeder. Åt middag två gånger, skrattade åt det löjligaste sakerna. var ute på promenad med hunden, pratade om killar, skola och hur mycket folk förändras på tre månader.
Att saker kommer ändras, vi båda byter skola och kommer inte gå tillsammans. En klass man lärt känna under tre års tid ska nu börja om med nya människor, spännande men lite läskigt. Dom jag kommer hamna i samma klass som nu kommer jag en dag om tre år ta studenten med, konstigt att tänka på de.. Ta studenten, då är man vuxen. Då drar jag och min Wilma till USA och har det bra ett år och kollar vart livet ska ta vägen, vad som händer och se på folk som är lyckliga och har bruna ben och springer på stranden i LA, vi kanske blir dom andra kollar på och ler och säger "så vill jag också göra när jag blir stor". Många funderingar, men jag längtar till mycket nu kan man säga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio