Nya start och nya möjligheter

idag rullade allt på som det ska, lektionerna består väll mest av att lärarna delar ut nya saker och pratar om vad som kommer hända under det kommande halv året. Så man har ett "humm" om vad man gett sig in på! Känns bra, kassen är bra och så är även mentorerna, och andra lärare. hade skolfotot idag, har en sak att jag aldrig eller väldigt sällan blir nöjd med dom bilderna som fotografen, väljer och tycker är bra...
Men imorgon är det en lång dag och jag ska kolla Hollywood fruar, sen tänker jag lägga mig och släcka ner.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag heter Julia Zentio. Jag är sexton år och bor i Eskilstuna. Jag gillar att vara med vänner, shoppa och fika. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag.

Jag finns också på:

-Instagram: juliazentio